Hartelijk welkom op de website van het Ermelo’s MannenKoor

Logo DonkerBlauw transparantHet Ermelo’s MannenKoor (EMK) werd op 7 december 1973 opgericht en vierde in 2023 haar 50-jarig jubileum. Sinds zijn eerste concert op 4 mei 1974, heeft het EMK zich ontwikkeld tot een ambitieus, gezellig en goed mannenkoor. Het koor heeft als thuishaven de Immanuelkerk te Ermelo, waar het veelvuldig is te horen tijdens zijn jaarlijkse paaszang, najaars-, gala- of kerstconcert. In vele plaatsen in de regio en in Nederland vormt het door de manier en inhoud van zingen een graag gehoord mannenkoor. Sinds april 2016 staat het koor onder leiding van de dirigent Ab Weegenaar.

Wekelijkse repetitieavond

Het EMK repeteert (het zomerseizoen uitgezonderd) iedere maandagavond van 19:45 tot 21:45 uur in de plaatselijke Immanuelkerk.
Stationsstraat  137
3851 ND Ermelo

Belangstellenden zijn van harte welkom.

Welkom op de website van het Ermelo’s MannenKoor.
Met deze website, inclusief het daarbij behorende relatiebeheersysteem, menen wij te voldoen aan de huidige normen van een website. Wij nodigen u uit om, via de menustructuur, alle achterliggende pagina’s nader te bekijken.
Uw eventuele opmerkingen/tips kunt u kenbaar maken aan de Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Uw privacy