Nog een mooi Kerstcadeau voor het EMK van Rabo Randmeren!

Het bestuur van het Ermelo’s Mannenkoor mocht net voor de Kerstdagen nog een mooie gift (€ 3.500!) ontvangen van Rabo Randmeren uit het Duurzaamheidsfonds.

Als bestuur zijn we de Rabobank erkentelijk dat zij, andere sponsors, de gemeente en donateurs, ons in staat stelden zo ruim 500 bezoekers een prachtig jubileumconcert en aansluitend een receptie GRATIS(!) aan te bieden op 9 december 2023. Dankzij deze bijdragen konden ook muziek- en zangliefhebbers, die zo’n concert vaak om financiële redenen aan zich voorbij moeten laten gaan, nu zorgeloos genieten van een concert, waarin prachtige liederen werden afgewisseld met geweldige optredens van zeer getalenteerde musici en solisten. Mede daardoor kan het EMK terugkijken op een geweldig geslaagd jubileum!

ROO8836 Verbeterd NR

ROO9098 Verbeterd NRVergroten klik op vergrootglas