Sfeervolle Nieuwjaarsreceptie

Het was er weer allemaal, een goed gevulde zaal bij Ons Huis, de toespraak van de voorzitter, een smakelijk stamppotbuffet, de huldiging van de jubilarissen en een loterij met een goed gevulde prijzenpot.

In zijn nieuwjaarstoespraak blikte de voorzitter terug op het geslaagde jubileumjaar en benoemde de kracht van zingen, als het goed gaat, maar ook als het leven niet meezit.

Er waren 4 jubilarissen die in het zonnetje werden gezet: Heiko Mulder, Jan Rijlaarsdam en Henk van Diermen zitten 12,5 jaar bij het koor en ontvingen een koperen plaquette met inscriptie. Heiko ontving deze thuis. Willem Ros ontving een zilveren plaquette vanwege 25 jaar lidmaatschap. Natuurlijk waren er ook weer prachtige boeketten verzorgd door Frouwkje Jonker.

De loterij leverde vele blijde gezichten op. Steven Visser mocht in het  kader van zijn 50-jarig lidmaatschap de laatste lootjes trekken. De gewonnen bladharken wisselden in korte tijd van winnaar. Blijkbaar wonen steeds meer koorleden in een appartement en heb je geen bladhark meer nodig!